fredag 10 april 2009

Tumör koll.

Hej, på er alla!

Nu är jag här igen, det har varit mycket de senaste dagarna, min mamma har fyllt 77 år, Jag har varit på kontroll besök på NUS (norrlands universitets sjukhus) i Umeå.

där har jag kontrollerat min tumör som jag har i högra tinnings loben, skönt att jag inte behöver operera den nu , men eventuellt behövs det till nästa kontroll gång.

Nu har vi öppnat den sista delen av växthuset, nu börjar man se hur allting växer det blir nog sommar i år ochså trots kriser och allt annat elände.

Idag blir det att fortsätta att skola växter och så är det dax att plantera några andra som växer lite fortare.

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad,

kramar V


1 kommentar:

Lönnen 13 sa...

Skönt för dig att slippa operation.
Måste bara fråga,jag har bara lite"gröna"fingrar,men vad menas med att "skola växter"?
Jag är inte så kunnig men jätteglad när det jag sår kommer upp,och det gör det för fullt nu.
Kram Anneli