onsdag 1 juli 2009

REA 50 % i soliga Svartlå

Hej igen som vanligt under sommaren så finns det inte så mycket av tid så mitt bloggande blir lite mindre.
Men nu ska jag berätta om rean vi har i Blomgården
Här hos oss finner Du välmående växter som vi nu rear ut allt till halva priset
och
det är inte bara blommor utan ochså
jord från hasselforsgarden gödsel dekorations stenar torvblock täckbark
krukor både inne och ute korgar skålar amplar ljus och ljuslyktor
gravlyktor , batterigravljus heminrednings detaljer pynt
glitter och glamorHär ser ni en bild från min vilda trädgård på 4 000 kvadratmeter, jättevallmon blommar just nu med sina stora blommor, det finns plantor av denna hos mig i trädgården
lämna gärna en kommentar så blir jag glad,
soliga sommarhälsningar från
Blomgården Svartlå

Inga kommentarer: