tisdag 28 april 2009

Inne i växthuset

Idag har Ture namns dag och när jag vaknade på morgonen så hade det snöat i natt ALLT var vitt, inte kul för enligt bondepraktikan så ska dessa tre dagar som börjar med Ture - Tycko- Mariana förrutsäga hur sommaren ska bli.
Men inte får man bryta ihop för så lite för inne i växthuset har vi startat upp sommaren så här ser det ut nu.Måste bara få visa hur ett stensmycke som jag gör ser ut det är infattat i silver 925 och finns bara i ett exemplar
Stenen kommer från platsen storklinten där det finns en vinter sport anläggning vill Ni veta mera gå då in på www. skicamp.se

Dessa väskor hittar Du ochså hos Blomgården om Du köper dem hos mej så är Du ensammen om väskan då jag är motståndare till att kopiera, för jag tycker att vi alla är orginal och ska visa det!!
Här får Du se ett exempel till, med flodhästar på.



Snart är det maj och då har jag tillsammans med min man drivit Blomgården Svartlå i 10 år!!
och det har vi tänkt fira med våra kunder spana in bloggen så ska jag visa vad vi erbjuder under maj månad.
Hej för idag,
V.



1 kommentar:

stickkatten sa...

Iag har hört det där om Ture...och vi får hoppas det inte stämmer.
Längtar till en skön och varm sommar. Jag försöker också göra varje sak jag gör speciell det är sällan något är lika.
Ha det bra