torsdag 7 maj 2009

Balklänning

Tror inte att jag har berättat att jag säljer fest/balklänningar hos mig i Blomgården

detta är en av de klänningarna som jag har inne just nu, vackra diadem finns till.

Klänningen är lång, fodrad och med slits i sidan, välkommen in och titta det är svårt att göra klänningen rättvisa på bild.Glöm inte att Du får 20% på

sommarblommor, perenner, amplar, örter-kryddor

samt utvalda produkter från Hasselforsgarden under hela maj månad

därför att vi firar 10-år

Välkommen!



2 kommentarer:

Viola sa...

Så roligt att du lämnade ett avtryck ifrån dig så jag kunde hälsa på dig och din härliga blogg, hoppas vi hörs igen och önskar dig en skön helg, kram

Home No.1 sa...

Hej svejs och tack för titten på min blogg!
Roligt att du hittade mig så jag kunde hitta tillbaka till dig=)
Ha en fin vecka!
Kram annica